صفحه اصلی
نقشه سایت
ورود اعضاء
العربیه
English
۱۴۰۴ جمعه ۲۰ ارديبهشت
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
درباره پژوهشکده
معرفی
اساسنامه
اهداف و چشم انداز
برنامه راهبردی و عملیاتی
رئیس پژوهشکده
نمودار سازمانی
امور پژوهشی و آموزشی
آئین نامه های و فرم های پژوهشی
فرایندهای پژوهشی
طرح های تحقیقاتی
طرح های موظف
طرح های ارتباط با صنعت
آثار و تالیفات اساتید
هسته های پژوهشی
همایش ها و سمینارها
کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی
وبینارها
گروه های پژوهشی
اعضا
امکانات
راه های ارتباطی
ثبت نام در كارگاه "آموزش موتور بازی سازي يونيتی"
شرکت کننده گرامی لطفا پس از مطالعه فایل راهنمای نحوه پرداخت، مبلغ 3.000.000 ریال (سیصد هزار تومان) را به شماره شناسه 395071282114700001100181300444 واریز نمایید و رسید آن را با آدرس پست الکترونیکی درج شده خود در فرم الکترونیکی درخواست ثبت نام کارگاه آموزشی به همراه نام و نام خانوادگی به آدرس rashtbar@alzahra.ac.ir ارسال فرمایید. پس از پرداخت مبلغ، درخواست الکترونیکی خود را جهت ثبت نام در کارگاه با استفاده از لینکی که در زیر آمده است ثبت نمایید.
راهنمای پرداخت
لینک درگاه پرداخت الکترونیکی
لینک فرم الکترونیکی درخواست ثبت نام کارگاه آموزشی
معاونت پژوهشی دانشکده هنر برگزار می نماید:
كارگاه "آموزش مجازی موتور بازی سازی یونیتی"
اطلاعات کامل کارگاه:
موتور بازی سازی یونیتی، از مهم ترین و پرکاربردترین ابزارهای بازیسازی در خدمت بازیسازان و طراحان و توسعه دهندگان بازی است. این برنامه کاربردی با جمع آوری امکانات مختلف برنامه های مختلف، در قالب یک موتور برنامه نویسی به کاربران این امکان را میدهد که در قالب یک برنامه، تجارب ابتدایی و حرفهای در زمینه خلق بازی دیجیتال داشته باشند.
سرفصل های دوره مقدماتی یونیتی:
معرفی دوره، آشنایی با تعریف بازی، دنیای بازیسازی ،روشها و ابزارها
نصب و راهاندازی یونیتی، آشنایی با رابط کاربری، منوها و ساختار فنی
آبجکتها در یونیتی، نحوه رندر شدن اجزا، تنظیمات نور و دوربین
آموزش کامپوننت Transform، حرکت کاراکتر
ساختار کد C# در یونیتی و رویدادهای مهم
انیمیشن در یونیتی، ابزار انیماتور
آبجکتهای از پیش تنظیم شده (پریفب)
تگها و مدیریت آنها در یونیتی
هوش مصنوعی در بازی و روشهای پیادهسازی آن در یونیتی
پیادهسازی npcها در بازی
پیادهسازی منوها و رابط کاربری بازی ، سیستم UI در یونیتی
صداگذاری بازی
آشنایی با واقعیت افزوده و پیاده سازی یک نمونه
تنظیمات پروژه و خروجی گرفتن از بازی
٧جلسه، هر هفته یک جلسه، هرجلسه ۹۰ دقیقه
آموزش به شکل عملی خواهد بود و در پایان این دوره دانش آموختگان قادر به ساخت یک بازی سه بعدی خواهند بود.
در پايان دوره به شركت كنندگان گواهينامه اهدا مي گردد.
کارگاه با ثبت نام حداقل 5 نفر برگزار خواهد گردید.
زمان جلسات و لینک برگزاری به اطلاع ثبت نام کنندگان خواهد رسید.
مهلت ثبت نام: 20 دی 1399
تاریخ به روزرسانی:
1399/10/02
تعداد بازدید:
568
تمامي حقوق سايت براي
دانشگاه الزهرا ( س )
محفوظ است.